dinsdag 7 augustus 2012

Comfort food

Twee daagjes werken en ze zit al aan de comfort food, hoor ik je denken... wink  Mja, misschien, maar het viel wel mee, hoor.  Even weer back on track geraken, want het tempo is een beetje (veel) zoek.  Maar verder... I'm getting there, babies! 
Ik ga de mentale voorbereiding toch nog maar even voortzetten, want dit is stilte voor de storm.  Vanaf september is het andere koek, dan barst de drukte echt los.
De race van werk, naar school, naar zwem-en drumles, voetbal en scouts en weer terug...ZUCHT.  En dit zijn dan nog maar de bezigheden van 1 kapoen.  Niet lang meer, en dan is het x 2.

En uitgerekend ik, die zoooooooo graag haar ligzetel ziet... biggrin
Mijn ligzetel en nog een stress-killer van formaat: (comfort) food. 

I Download your free smiley FOOD!! 

Had ik dat al gezegd??

Als er iéts is waar ze me gegarandeerd het zwijgen mee kunnen opleggen, dan is het zeker wel eten.  Een etentje in mijn favoriete restaurant, een BBQ thuis of bij vrienden, een snelle stop in de frituur, of een simpel home made pasta'ke... ik word er helemaal blij van.  Bye, bye baaldag! 
's Morgens kan ik me al beginnen verheugen op het avondmaal.  Rond de lunch begint het smachten helemaal, want van droge boterhammen word ik dus niét blij en tegelijkertijd vervloek ik mezelf dat ik 's ochtends niet de tijd heb genomen om er iets smakelijker van te maken.
In de namiddag begint het écht te kriebelen van ongeduld, en dan kan het niet snel genoeg gaan.
Helaas betekent een doorsnee-werkdag ook een doorsnee-avondmaal, maar soit...een beetje pimpen met een glaasje wijn, en nog een dessertje achteraf en ik doe niet moeilijk. tongue

Al kan toch niets (of weinig) boven mijn risotto.  Lees: veel tijd en géén kids in de buurt voor een vlotte bereiding!
Een keukenprinses kan ik mezelf niet echt noemen, maar ik vind toch dat ik mijn best doe.  Al blijf ik véél meer fan van het consumeren dan van het bereiden! tongue

Mijn 'liefdesverklaring' sluit ik bij deze foto-gewijs af...(home made, voor de duidelijkheid!)
Feel what I feel?? biggrin 



Voor de liefhebbers: het recept kan je hieronder terugvinden!
Recept <- hierop klikken


2 opmerkingen:

  1. JAMMIEEEEEE!!!! Da kom ik wel eens uittesten bij u! :-P En dan maak ik mijn versie van risotto voor u, deal? ;-) xxx

    BeantwoordenVerwijderen